
Finjas finbetong i regnbågsfärgad säck.
Finja kommer inom kort att erbjuda sin Finbetong i en regnbågsfärgad säck. Säcken har tagits fram tillsammans med Lee Christiernsson, som tidigare hette Björn Christiernsson. Björn har i mer än tio år samarbetat med Finja i youtubeserien Björn Bygger Bo som har fått flera miljoner visningar. Men efter ett könsbyte heter Björn numera Lee.
– För oss är det en självklarhet att respekt, mångfald och tolerans är ledorden i vår bransch. Därför har vi valt att erbjuda vår storsäljare Finbetong i en regnbågsförpackning. Vi kommer att skänka en del av överskottet från försäljningen till BRIS, säger Gull-Britt Jonasson, Koncern-VD Finja.
Den regnbågsfärgade Finbetongen kommer att finnas ute i bygghandeln under våren.

Marknadsföring av och för en arkitektbyrå kan variera stort. Vi har pratat med ett antal aktörer om deras syn på marknadsföring – inklusive vart den är på väg med nya digitala kanaler. Vi började hos Tengbom.

Vad förknippas Trafikverket med? Kanske inte i första hand arkitektur. Men bakom miljarderna, politiken och ingenjörerna finns massor av arkitektur och en vilja att bygga bättre samhällen.

Medan byggbranschen pressas av kostnader, materialbrist och klimatkrav väljer Hanssons Hus AB en annan väg: att tänka nytt, bygga effektivt och förvalta långsiktigt. Vd Rikard Hansson ser framtiden i innovation, digitalisering och en affärsmodell som bygger på långsiktighet.